Η διανομή φυλλαδίων σε αυτοκίνητα είναι μια στοχευμένη προωθητική ενέργεια και ως τέτοια μας επιτρέπει να ελέγξουμε το κόστος μας. Εάν για παράδειγμα προωθούμε κάποιο προϊόν αυτοκινήτου, (ασφάλειες, αποσύρσεις, service, κλπ), αντί να διανείμουμε 5.000 φυλλάδια τυχαία στον δρόμο, εκ των οποίων μόνο τα 1.500 θα φτάσουν σε χέρια ιδιοκτητών αυτοκινήτου, επιλέγουμε την διανομή σε σταθμευμένα αυτοκίνητα και έτσι μειώνουμε στο 3πλάσιο το συνολικό κόστος της διαφήμισής μας.
Απαιτείται ακριβής σχεδιασμός της εντυποδιανομής, επιλογή περιοχών, ωρών αιχμής αλλά και σωστή “σάρωση” των περιοχών κατά την διανομή των εντύπων, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα.
Οι διανομείς πρέπει να επιδεικνύουν ζήλο κατά την προσέγγιση και αμεσότητα αλλά και να διαθέτουν άριστη έξωθεν μαρτυρία ώστε να “κερδίσουν” τον οδηγό και να αποδεχθεί το έντυπο.